W spotach reklamowych opartych na motywie poszukiwania powołania i wyboru życiowej drogi, bank zwraca uwagę na zmienność, dynamizm panujący w świecie i konieczność podejmowania nagłych decyzji, co może budzić w ludziach niepewność.
– „Życie i dzieci zaskakują zmianami. Ale nie nasz Kredyt ze stałą ratą. W Alior Banku z góry wiadomo, ile miesięcznie się płaci. I można spokojnie podążyć za marzeniami” – to słowa Pana w Meloniku, który prezentuje ofertę w naszym najnowszym spocie reklamowym. Każdy, kto miał okazję zmierzyć się z wyzwaniem rodzicielstwa wie, jak zaskakująca i nieprzewidywalna jest to przygoda. Dlatego, aby dać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, proponujemy im ofertę „Kredytu ze stałą ratą" – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alior-bank-ubezpieczenia-komunikacyjne-karolina-pilarczyk ##

Spoty kampanii będą emitowane w telewizji, na platformie VOD oraz w radiu. Ponadto, informacje o „Kredycie ze stałą ratą” można znaleźć w prasie, Internecie, kanałach social media Alior Banku oraz na ekranach bankomatów Euronet.
W realizację kampanii „Kredytu ze stałą ratą” zaangażowani byli agencja PZL, Papaya Films, Juice Sound, Televisor, dom mediowy Sigma BIS oraz dom mediowy Mets.











