Alior Bank reklamuje konto ze zwrotem 5 proc. za zakupy spożywcze (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego przez Alior Bank Konta Rozsądnego zapewniającego zwrot 5 proc. wydatków na zakupy spożywcze. Akcję przygotowały firmy PZL, Gong i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Konta Rozsądnego w Alior Banku podkreśla, że posiadacze tego rachunku otrzymujący na niego pensję dostają 5 proc. wydatków za wszystkie zakupy spożywcze, zarówno w mniejszych sklepach, jak i w hipermarketach, dokonane kartą debetową. Maksymalna wartość takiego zwrotu wynosi 50 zł miesięcznie i 400 zł rocznie.

Kampania informuje też, że klienci nie płacą za prowadzenie Konta Rozsądnego, wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie oraz krajowe przelewy internetowe.

W reklamach występuje dżentelmen w meloniku, charakterystyczny dla komunikacji marketingowej Alior Banku.

Akcja reklamowa od 7 kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN7, TV4, Puls, wybrane stacje tematyczne) oraz internecie (bannery na największych portalach, spot w serwisach VoD Onetu i TVN, masowe e-mailingi, kontekstowe reklamy w Google, serwis konto.aliorbank.pl). Działania potrwają do czerwca

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, reklamy i stronę internetową przygotowała agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Spot telewizyjny nakręcił Paweł Edelman, a wyreżyserował Kot Przybora.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"