Startująca właśnie kampania Alior Bankureklamuje ofertę dla osób od minimum roku prowadzących działalnośćgospodarczą i mających roczne przychody powyżej 50 tys. zł. Wramach promocji mogą one uzyskać nisko oprocentowany kredytodnawialny lub na rachunku bieżącym w wysokości nawet 20 proc.swoich rocznych wpływów, którego okres spłaty wynosi rok lub trzylata. Ofertę reklamuje przekaz pod hasłem "Kredyt za wyciąg".
Akcja jest prowadzona w prasie (m.in: Gazeta Wyborcza,Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Dziennik, Fakt, Metro, GazetaPodatkowa, Newsweek, Tele Tydzień, Wprost oraz tytuły branżowe:Architektura i Biznes, Gazeta Farmaceutyczna, MagazynWeterynaryjny, Magazyn Stomatologiczny, Monitor Księgowego, PulsMedycyny, Toga - Forum Adwokatów, Forum Doradców Podatkowych),internecie (bannery na dużych ogólnopolskich portalach oraz wkontekstowych serwisach i sieciach reklamowych skierowanych domikroprzedsiębiorców, masowe e-mailingi, kontekstowe boxy w Google)oraz radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Radio PIN).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowałaagencja reklamowa PZL, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.












