Ogólnopolska kampania reklamowa wprowadzająca Alior Bank narynek wystartuje 16 listopada, dzień przed oficjalnym rozpoczęciemdziałalności przez wszystkie placówki firmy. Akcja przygotowanaprzez wyłonioną w przetargu agencję PZL będzie promować zarównowizerunek banku, jak i jego ofertę. Alior chce przyciągnąć klientówdetalicznych, proponując im m.in. "Lokatę Rekomendacyjną" dającą wciągu roku 10-procentowe odsetki dla osoby polecającej kolejną doskorzystania z tej usługi i lokatę "Dochód i Samochód", w ramachktórej przez 3 lata po ulokowaniu w banku ponad 180 tys. zł możnabezpłatnie korzystać z udostępnionego przez niego auta markiCitroen, a potem albo je wykupić, rezygnując z 3-proc odsetek, albozachować zysk, oddając samochód.
- Nie chcemy narzucać się odbiorcom inwazyjnymi formamireklamowymi, takimi jak denerwujące pop-upy internetowe czy wielkiebillboardy zasłaniające okna w blokach - opisuje Wojciech Sobieraj,prezes Alior Banku. - Zamierzamy natomiast przedstawić siebie jakostabilną i bezpieczną firmę niepodejmującą ryzykownych inwestycji,tworzoną przez doświadczonych specjalistów i przejrzyściewyjaśniającą klientom prowadzone przez siebie operacje -dodaje.

Do tej pory Alior Bank promował się tylko w przygotowanym przezagencję Artegence serwisie internetowym zachęcającym użytkownikówdo zgłaszania w ramach konkursu "Zbuduj z nami nowy bank!" swoichopinii o powstającej firmie, oczekiwań wobec niej i pomysłów na jejfunkcjonowanie. W witrynie powstała w ten sposób społecznośćlicząca obecnie 78 tys. użytkowników, z których według oczekiwańSobieraja nawet co trzeci skorzysta z oferty Alior Banku.











