Celem kampanii Alior Banku jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej.
Fabuła wiosennego spotu telewizyjnego rozgrywa się w sklepie ogrodniczym, w którym pojawia się pan w meloniku. Pan w meloniku podziwia prężnie działającą firmę i rozmawia z właścicielką centrum ogrodniczego. Przedstawia jej darmowy rachunek firmowy oraz korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alior-bank-mial-prawie-500-mln-zl-zysku-netto-w-2021-r ##
Spoty 30- i 15-sekundowe będą emitowane w telewizji do końca kwietnia 2022 roku. Kampanię telewizyjną uzupełnia krótki 15-sekundowy spot promujący bezpłatny rachunek firmowy z premią nawet do 1500 zł rocznie za aktywne bankowanie.

Dodatkowe działania obejmą m.in. reklamy digital - formaty display, mailingi, akcje reklamowe na platformach społecznościowych i w sieci Google Display Network. Reklamę oferty można również zobaczyć na witrynach oddziałów Alior Bank i ekranach bankomatów w sieci Euronet w całej Polsce.
Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest Film Produkcja. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis.











