Podróż po Azji reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Banku (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Alior Banku utrzymana w nowej koncepcji kreatywnej. Akcję, promującą Konto Jakże Osobiste, przygotowały firmy marketingowe PZL, Papaya Films, Televisor, Juice i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Podróż po Azji reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Banku (wideo)

Spot z kampanii pokazuje, jak klient Alior Banku podczas podróży po Azji chce wypłacić pieniądze z bankomatu. Kiedy uruchamia aplikację mobilną, natychmiast pojawia się pracownik tego banku i informuje, że w ramach Konta Jakże Osobistego oprócz darmowego prowadzenia rachunku, korzystania z karty i przelewów internetowych można wybrać bezpłatne korzystania z dwóch usług, m.in. wypłat z bankomatów na całym świecie.

Reklamy są utrzymane w zmienionej koncepcji kreatywnej: klienci wzywają pracowników Alior Banku, klikając w ikonę melonika, a pracownicy mają nowocześniejszą stylizacją, nawiązującą m.in. do świata cyfrowego. W pierwszej odsłonie kampanii reklamowane są nowe opcje w aplikacji mobilnej banku.

Kampania jest realizowana w telewizji, internecie (m.in. współpraca z influencerami) oraz oddziałach Alior Banku (niestandardowe projekty witryn).

Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot Konta Jakże Osobistego wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - studio Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"