All Hands dla marki marki Soligrano

Agencja marketingowa All Hands od początku grudnia wspiera komunikacyjnie i wizerunkowo markę Soligrano, specjalizującą się w produktach wytwarzanych ze zbóż ekspandowanych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
All Hands dla marki marki Soligrano

W ramach umowy agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu public relations oraz komunikację w social mediach. All Hands zajmie się również wsparciem marki w rozwoju jej sklepu internetowego – wdrożeniem programu lojalnościowego, stałą obsługą treści na stronie internetowej Soligrano oraz zarządzaniem budżetem reklamowym.

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada 3-osobowy zespół.

All Hands jest pierwszą agencją pracującą z Soligrano na zasadzie stałej obsługi. Współpraca rozpoczęła się 1 grudnia. Strony nie ujawniają długości kontraktu. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele