Allegro wprowadza usługę typu callback. Na żądanie konsultant zadzwoni do sprzedawcy lub kupującego

Serwis Allegro wprowadził dla wszystkich użytkowników platformy usługę o nazwie callback. Polega ona tym, że na prośbę sprzedającego lub kupującego konsultant Allegro zadzwoni do niego aby udzielić wyjaśnień lub pomóc w rozwiązaniu problemu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Allegro wprowadza usługę typu callback. Na żądanie konsultant zadzwoni do sprzedawcy lub kupującego

Informując o wprowadzeniu opcji callback Allegro zaznacza, że w 2018 r. obsługa klientów serwisu uległa zmianie i zakłada możliwość skontaktowania się na wiele różnych sposobów. W wyniku tych zmian Allegro poszerzyło swój zespół doradców (który obecnie przekracza 370 osób), poprawiło proces odpowiedzi na maile, wdrożyło nowe kanały kontaktu dostępne w czasie rzeczywistym (np. czat czy messenger) oraz powołało specjalny zespół do obsługi klientów w mediach społecznościowych.

Wprowadzona obecnie możliwość zamówienia telefonicznej rozmowy z doradcą według Allegro powoduje, że kontakt z platformą jest jeszcze łatwiejszy. Zarówno kupujący jak i sprzedający mogą zamówić taką rozmowę, a do tego odbyć ją w czasie, który jest dla nich najbardziej dogodny.

- Zawsze będą zdarzać się sytuacje, gdy kontakt z nami będzie niezbędny - zaznacza Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds relacji z klientami w Allegro. - Chcemy, żeby w takich wypadkach to klient decydował jak i kiedy się z nami skontaktować. Kanały kontaktu dostępne w czasie rzeczywistym na pewno będą zyskiwać na popularności, ponieważ coraz więcej klientów robi zakupy z wykorzystaniem swojego smartfonu i korzysta z internetowych komunikatorów. Czasem są jednak sprawy, które najłatwiej po prostu omówić telefonicznie, szczególnie jeżeli na połączenie z konsultantem trzeba czekać tylko 10 sekund. W Allegro wręcz odwróciliśmy tradycyjne role - w ramach obsługi w mediach społecznościowych sami monitorujemy pojawiające się problemy i oferujemy pomoc. Klienci w ogóle nie muszą ich do nas zgłaszać- dodaje Kłoczewiak.

Allegro wyjaśnia, że korzystając z opcji callback kupujący i sprzedający mogą zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą. Takie zamówienie można złożyć poprzez stronę Allegro Pomoc. Poszukując informacji lub próbując znaleźć rozwiązanie problemu, klient znajdzie odpowiedni temat w Pomocy, który powinien doprowadzić go, krok po kroku, do rozwiązania. Jeżeli tak się nie stało, albo jeżeli kwestia jest złożona, pojawia się możliwość skontaktowania z Allegro, w tym możliwość zamówienia rozmowy. Można ją umówić natychmiast lub wybrać datę i godzinę kontaktu, która nam najbardziej odpowiada.

Według sprawozdań złożonych w KRS wyniki finansowe Allegro wzrosły w porównaniu z poprzednim okresem sprawozdawczym - od końca lipca 2016 roku do końca 2017 roku. Przychody zwiększyły się z 1,54 do 1,75 mld zł, zysk operacyjny - z 242,2 do 621,5 mln zł, zysk brutto - z 80,8 do 292,1 mln zł, a zysk netto - ze 181,1 do 230,1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"