„Amazing to znaczy” w kampanii nowej Škody Octavii (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Integrated, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com, Good Looking Studio, New Age Media, MediaCom Warszawa i Q&A Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej Škody Octavii jest oparta na nowych, zaskakujących definicjach wyrazu „amazing”. - Pokazujemy, że tak jak słowo „amazing” ma wiele znaczeń, tak nowa Škoda Octavia zaskakuje nas na wiele sposobów, emocjonalnych i racjonalnych - opisuje Piotr Maj, Communication Manager marki Škoda.

Akcja rozpoczęła się 4 marca etapem teaserowym, w którym przedstawiano nowe znaczenia „amazing”. Od 11 marca trwa właściwa odsłona, która ma na stałe przypisać to słowo do nowej Škody Oktavii.

Kampania, zaplanowana, do 30 kwietnia, obejmuje reklamy w telewizji, radiu i prasie. Ponadto w ramach akcji organizowane są wideo mappingi 3D: na muralach w Warszawie (we wtorki i środy) i w Poznaniu (w piątki i soboty) (w Poznaniu), które można będzie oglądać do końca marca w godz. 19-22, a także w kinach Cinema City Arkadia w Warszawie i w Cinema City Poznań Plaza. Pokazy urozmaicą zdjęcia uczestników facebookowego konkursu na znaczenia słowa „amazing”. Z kolei w ramach projektu „Amazing parts”, który rozpocznie się 18 marca, a zakończy na targach Motorshow Poznań w dniach 4-7 kwietnia, nowa Škoda Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich młodzi projektanci stworzą obiekty sztuki użytkowej.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine, za aktywności w samych mediach społecznościowcych - agencja Kalicińscy.com, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Realizacją wideo mappingów zajmują się firmy Good Looking Studio i New Age Media, a działaniami komunikacyjnymi i współpracą z mediami - agencja Q&A Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele