Amazon inwestuje w Joyo.com

Sklep internetowy Amazon.com Inc. zwiększył swój wkład finansowy w Joyo.com - czołowy serwis zakupów online w Chinach.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Po raz pierwszy Amazon zainwestował w Joyo przed trzema laty, ale dopiero teraz zdecydował się na dodanie swojej nazwy do logo firmy. W ciągu tych ostatnich trzech lat Joyo zwiększył liczbę sprzedawanych przez siebie produktów 32-krotnie.

Amazon ma obecnie 100 procent udziałów w chińskim serwisie. Nie ujawnił jednak szczegółowych informacji na temat wysokości swojej inwestycji w Joyo.

Chiny są po Stanach Zjednoczonych drugim największym rynkiem internetowym na świecie.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele