Nowy polski e-sklep na Amazonie

Amazon uruchomił sklep Polskie Marki. Firma podkreśla, że chce zwiększyć widoczność produktów od rodzimych przedsiębiorców i pomóc im rozwinąć się w e-commerce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy polski e-sklep na Amazonie

W sklepie Polskie Marki na Amazon.pl dostępnych jest ponad tysiąc rodzimych brandów, oferujących produkty z wielu branż, w tym wyposażenia domu, kosmetycznej, odzieżowej czy artykułów dla dzieci. Klienci znajdą tu zarówno znane polskie marki, jak i produkty wytwarzane przez lokalnych rzemieślników oraz małych i średnich przedsiębiorców z Polski, którzy dopiero odkrywają potencjał e-commerce.

Podobne inicjatywy Amazon realizuje już m.in we Włoszech (Made in Italy), Francji (Made in France) Belgii (Brands of Belgium), krajach nordyckich (Nordic Brands), Kanadzie (Product of Quebec) czy Afryce Południowej (Shop Mzansi). Akcentem podkreślającym lokalność sklepu Polskie Marki jest nie tylko oryginalny design nawiązujący do rodzimych symboli, ale także specjalna sekcja kulturalna, gdzie znaleźć można książki krajowych autorów i produkcje Prime Video mające swój rodowód nad Wisłą.

Promocja i wsparcie rodzimych przedsiębiorców

Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki kierując się lokalnym sentymentem konsumentów. Specjalna przestrzeń ma zapewnić promocję i wsparcie rodzimych przedsiębiorców działających w e-handlu. To kolejna zachęta dla krajowych MŚP do spróbowania sił w e-handlu i przełamania stereotypu, że ich biznes jest za mały, aby odnieść sukces na marketplace. 

Sprzedawcy zewnętrzni, w tym MŚP wytwarzające niemal 2/3 polskiego PKB, odpowiadają za ponad 60 proc. globalnej sprzedaży na Amazon. Dlatego start sklepu Polskie Marki nieprzypadkowo zbiega się z obchodami 10-lecia działalności Amazon w Polsce i jest ukłonem w stronę polskich przedsiębiorców oraz ich znaczącego wkładu w rozwój marketplace i całej gospodarki cyfrowej.

– To synergia, która przynosi efekty. Klientów na zakupy online przyciągają atrakcyjne ceny, wygodna i szybka dostawa oraz pozytywne doświadczenia zakupowe. Dlatego dzielimy się ze sprzedawcami doświadczeniem, udostępniamy im zaawansowane narzędzia i zaplecze logistyczne oraz międzynarodowy zasięg, a lokalni przedsiębiorcy oferują klientom szeroką selekcję produktów, które stają się jeszcze bardziej dostępne - wyjaśnia Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader Amazon.pl. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu