„Ambicja. Rozwój. Kariera” w kampanii Gazetapraca.pl (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa portalu rekrutacyjnego GazetaPraca.pl (należącego do Agory). Za przygotowania działań odpowiada agencja Walk Creative.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
„Ambicja. Rozwój. Kariera” w kampanii Gazetapraca.pl (wideo)

Kampania „Ambicja. Rozwój. Kariera” GazetaPraca.pl skierowana jest do specjalistów i managerów, a jej celem jest zachęcenie odbiorców do podjęcia wyzwań w karierze zawodowej.

Spot reklamowy emitowany jest w kanałach Polsat i Stopklatka TV, kinach Helios i Cinema City oraz na YouTube i Gazeta.tv. Działania potrwają do połowy kwietnia i będą obejmować także reklamy w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Metro", dodatek "Co Jest Grane") oraz radiu (RMF FM, Złote Przeboje, Rock Radio i TOK FM).

Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"