Amol na dolegliwości całej rodziny (wideo)

Takeda Polska rozpoczęła kampanię reklamową preparatu Amol. Odpowiada za nią agencja oS3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Amol na dolegliwości całej rodziny (wideo)

W nowym spocie reklamowym prezentowana jest scenka z życia rodziny. Mama siedzi przy łóżku chorego syna, a ten pyta jej, czy ona, tata i babcia stosują Amol. Okazuje się, ze tak - na dolegliwości bólowe czy trawienne. Mama stwierdza, że Amol to "niezwykły lek na zwykłe dolegliwości".

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), spoty emitowane są w wersjach 15- i 30-sekundowych.

Komunikację uzupełnią assety digitalowe.

- W spocie pokazaliśmy historię zbudowaną na dziecięcych wątpliwościach, które zawsze towarzyszą im przy podawaniu leków. Stworzyliśmy w ten sposób opowieść, która z humorem przybliża skuteczność Amol - niezwykłego leku na zwykłe dolegliwości - mówi Radosław Dudzic, creative director w agencji oS3, która przygotowała kampanię.

Za zakup mediów odpowiada OMD.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji