AMS Digital wprowadza kampanie ratergetingowe

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła do oferty tzw. kampanie retargetingowe. Można je teraz uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą digital OOH.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
AMS Digital wprowadza kampanie ratergetingowe

­­Retargeting to dotarcie do osoby, która miała wcześniej kontakt z kampanią reklamową, odwiedziła stronę internetową bądź była w określonym miejscu. Poprzez połączenie reklamy zewnętrznej z kampanią online możliwe staje się efektywniejsze wykorzystanie mediów w kampanii reklamowej.

Retargeting bazuje na lokalizacji użytkownika opartej o dane z GPS w telefonie. Wykorzystując narzędzia do automatycznego zakupu mediów, można wyświetlić reklamę na smartfonach tym osobom, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach digital out-of-home AMS i należą do określonej grupy celowej.

– Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość przekierowania użytkownika z kreacji reklamowej wyświetlanej na urządzeniu mobilnym na stronę internetową klienta, a dodatkowo poprzez ponowne wyświetlenie kreacji zwiększamy częstotliwość kontaktu z reklamą i budujemy większą świadomość marki. Co więcej, mamy możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię retargetingową, co w jeszcze większym stopniu wpływa na skuteczność działań – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.

Retargeting to kolejna nowość w ofercie AMS. W grudniu 2020 r. klienci spółki po raz pierwszy mogli skorzystać z innego nowego produktu – reklamy natywnej, która umożliwia wyjście z przekazem poza layout plakatu oraz wtopienie się w treść i układ paska informacyjnego na cyfrowych nośnikach.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 cyfrowych nośników. Są to digital citylighty w wiatach przystankowych, digital cityscreeny przy kluczowych skrzyżowaniach, digital indoor i digital indoorscreen w galeriach handlowych, reklama na ekranach bankomatów oraz kanały video out-of-home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów