Postępowanie dotyczyło obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight. W dyspozycji AMS znajdzie się w sumie 120 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Podpisanie umowy przewidziane jest w lipcu br.
Zgodnie z deklaracjami miasta po upływie obowiązywania umowy powyższej rozpisany zostanie nowy przetarg.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zwiazkowcy-w-agorze-prosza-inspekcje-pracy-o-kontrole-dobrowolnych-odejsc-z-goldenline,7170520486450817a ##
- Warunki przetargowe były dalekie od standardów rynkowych, na co zwracaliśmy uwagę władzom samorządowym. Jednak nasze postulaty nie zostały uwzględnione. Mimo to zdecydowaliśmy się na udział w przetargu, aby zapewnić naszym klientom realizującym kampanie ogólnopolskie dostęp do powierzchni reklamowych w kluczowych lokalizacjach w mieście - mówi Wojciech Zdanowicz, członek zarządu AMS - Myślę, że ten rok będzie zarówno dla miasta, jak i dla firm reklamy zewnętrznej czasem niezbędnym do odnalezienia się w nowej rzeczywistości po wejściu w życie uchwały krajobrazowej - dodaje.

Łącznie w ofercie firmy znajduje się ponad 14 tysięcy citylightów zlokalizowanych głównie w wiatach przystankowych.
W połowie ub.r. AMS podpisał z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi umowę, na mocy której przez 10 lat będzie zarządzać reklamą na wiatach przystankowych w Poznaniu, oraz umowę na rewitalizację 250 wiat przystankowych w Łodzi. Wcześniej AMS pozyskał podobne zlecenia m.in. w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-agorze-przez-kwartal-ubylo-53-etatow-mniej-pracownikow-w-pionie-prasowym-i-internetowym,7170526812329601a ##











