Reklamy będą emitowane w formie statycznej i wideo w trzech blokach: ekran powitalny, poautoryzacyjny i pożegnalny. Reklamodawcy maja ponadto możliwość geotargetowania reklam i gwarancji wyłączności w bloku.
- Reklama na bankomatach zapewnia świetny kontakt z odbiorcą. W trakcie realizacji transakcji użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą reklamową emitowaną przez AMS - mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS. - Polska bankowość elektroniczna jest na najwyższym światowym poziomie, ale nadal 60 proc. ogólnej wartości transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart płatniczych to transakcje gotówkowe – najczęściej wypłaty z bankomatów. Dzięki temu będziemy mogli dotrzeć z przekazami reklamowymi do bardzo szerokiej grupy odbiorców - dodaje Gawlak.
Oferta reklamy na ekranach bankomatów AMS obejmuje ponad 2,3 tys. bankomatów Planet Cash. Bankomaty zlokalizowane są w 536 miejscowościach m.in. na dworcach kolejowych i lotniskach, stacjach metra, w galeriach oraz centrach i punktach handlowych, w tym w największych sieciach sklepów.












