Amy Armstrong globalną CEO Initiative

Amy Armstrong, CEO Inititaive w USA awansowała na globalną CEO agencji Initiative (Interpublic).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Amy Armstrong zastąpiła Matta Baxtera, który przechodzi na stanowisko globalnego prezesa Initiative. Firma oświadczyła, że ​​pozostanie w holdingu na bliżej nieokreślonej nowej roli kierowniczej.

Armstrong pełni funkcję dyrektora generalnego w USA od 2016 roku i przypisuje jej się stymulowanie wzrostu przychodów, ponieważ skupiała się na „przejrzystości, spójności i wspieraniu kultury wysokiej wydajności”.

Armstrong i jej zespół sprowadzili do agencji takich nowych klientów, jak Liberty Mutual, Nintendo, Gilead, a pod koniec ubiegłego roku ogromny budżet medialnyT-Mobile o wartości 2 miliardów dolarów.

Przypisuje jej się również przebudowę procesu rekrutacyjnego w agencji, aby lepiej wspierać różnorodność i integrację.

Przed dołączeniem do Initiative Amy Armstrong prowadziła sieć medialną BPN Worldwide i była prezesem ID Media. Swoją karierę rozpoczęła w grupie IPG w agencji FCB, gdzie pracowała w dziale mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą