Andrzej Bargiel "przeżywa prawdziwe przygody" w reklamie Matchbox

Rozpoczęła się jesienna kampania promocyjna marki Matchbox pod hasłem "Przeżyj prawdziwe przygody". Do współpracy zaangażowano Andrzeja Bargiela, himalaistę i narciarza wysokogórskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, która pozycjonuje markę jako tę, która ma dawać swobodę odkrywania świata poprzez pełną akcji zabawę inspirowaną sytuacjami z prawdziwego życia.

Matchbox istnieje na rynku od prawie 70 lat i dlatego podjął współpracę z Andrzejem Bargielem – czołowym zawodnikiem skialpinizmu na świecie, który jako pierwszy człowiek w historii zjechał na nartach z wierzchołka K2 oraz podejmował próby zjazdu z Mount Everest w 2022 roku.

Poprzez współpracę z nim marka chce pokazać, że warto konsekwentnie dążyć do celu i spełniać swoje marzenia.

Kreacją i produkcją materiału zajął się butik kreatywny Coollective, a za wideo, realizację nagrań oraz montaż odpowiada Lemon Sniff na zlecenie firmy Mattel – właściciela marki.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji