Andrzej Dudik odpowiada w VML Poland za współpracę z digital influencerami

Andrzej Dudik objął w agencji VML Poland stanowisko influencers relations lead. Poprzednio pracował m.in. w LifeTube, Green Parrot i Studio Agart.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Andrzej Dudik odpowiada w VML Poland za współpracę z digital influencerami
Andrzej Dudik

W VML Poland Dudik odpowiada za kampanie realizowane z liderami opinii, budowanie długotrwałych relacji z blogerami, vlogerami i youtuberami oraz optymalne dopasowanie działań influencerskich do założeń strategiczno-kreatywnych komunikacji klientów agencji. Na stanowisku zastąpił Pawła Lipca, który odszedł z firmy do agencji 24/7 Communications.

Andrzej Dudik w branży digitalowej działa od ponad trzech lat. Do tej pory prowadził komunikację w mediach społecznościowych dla globalnych marek. Przez ostatni rok pracował jako account manager w LifeTube, największej wielokanałowej sieci YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadał za relacje z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi w Polsce. Koordynował współprace partnerów LifeTube z digital influencerami, prowadził szkolenia i świadczył usługi doradcze.

Wcześniej zawodowo związany był z Green Parrot, Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej, Studio Agart.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej