Andrzej i Krystyna Wajdowie bohaterami spotu promującego Pawilon Józefa Czapskiego

W minioną środę zakończyły się zdjęcia do spotu reklamowego, w którym w roli głównej wystąpili Krystyna Zachwatowicz-Wajda i Andrzej Wajda. Film ma zachęcić do odwiedzenia nowego muzeum w Krakowie - Pawilonu Józefa Czapskiego, wchodzącego w skład kompleksu Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Jero.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rodzina Wajdów była wieloletnimi przyjaciółmi Józefa Czapskiego. W spocie reklamowym Andrzej Wajda tłumaczy, dlaczego warto odwiedzić  nowe muzeum i kim dla niego jest Józef Czapski.

Oficjalne otwarcie Pawilonu Józefa Czapskiego zaplanowano na 22 kwietnia.

Reklamy zachęcające do odwiedzenia Muzeum będą emitowane w radiu i telewizji od 10 kwietnia. Dodatkowo działania promocyjne mają być prowadzone w prasie, na outdoorze i w internecie.

Autorem kreacji reklam jest agencja Jero, która wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Pawilonu Józefa Czapskiego w Krakowie w grudniu ub.r. (jej oferta została wyceniona na blisko 1,3 mln zł brutto).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele