Provident Polska bez dyrektora rozwoju marki

Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych w spółce pożyczkowej Provident Polska, odszedł z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają poszukiwania jego następcy.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

- Potwierdzam, że Andrzej Zackiewicz rozstał się z firmą z końcem listopada. Obecnie trwa rekrutacja na jego stanowisko - mówi Wirtualnemedia.pl Karolina Łuczak, rzeczniczka prasowa Provident Polska.

Departament rozwoju marki i sprzedaży w kanałach internetowych nadzoruje teraz Izabela Kochańska.

To kolejna zmian w obszarze marketingu Providenta. Firma ogłosiła w tym tygodniu, że Artur Zabielski został jej dyrektorem marketingu i obecnie nadzoruje departamenty: rozwoju produktu i customer intelligence. Zastąpił Katarzynę Szerling, która odeszła z firmy. Dotychczas Zabielski pełnił funkcję szefa marketingu oraz zajmował stanowisko szefa departamentu produktów i rozwoju.

Andrzej Zackiewicz w Provident Polska pracował od 2015 r. Wcześniej był szefem e-commerce sieci kablowej Multimedia Polska oraz szefem komunikacji marketingowej i badań w Vanquis Banku. W przeszłości pracował też m.in. Citibanku, Credo Advertising czy Nestle.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"