Projekt wprowadza na rynek polski globalny trend "longevity", czyli naukowego podejścia do sportu, regeneracji i zdrowego stylu życia. Nowe centrum otwarto w Warszawie.
– Longevity Sport Lab powstał po to, by skupić wszystko w jednym miejscu i dać kompleksową opiekę i prawdziwie personalizowany trening. W chwili obecnej świadomość zdrowia i technologii biohackingowych w Polsce i Europie dynamicznie się rozwija. Już nie chodzi tylko, by trenować – chcemy żyć dłużej w dobrej kondycji. To idealny moment, aby stworzyć nową kategorię premium, która odpowiada na te potrzeby. – mówi Joanna Bensz, założycielka Longevity Sport Lab.
Obecność Anety Kręglickiej w komunikacji marki ma podkreślać filozofię łączenia piękna, zdrowia, sportu i nauki w spójną całość na rzecz długiego i lepszego życia.
– Longevity Sport Lab to przestrzeń, która powstała z potrzeby tworzenia nowego modelu zdrowia – opartego nie na leczeniu, lecz na zapobieganiu. Longevity to podejście, które pozwala utrzymać formę tak fizyczną, jak mentalną i emocjonalną na wysokim poziomie. Sport i regeneracja to od lat mój codzienny trening – podkreśla Aneta Kręglicka.

Kręglicka jest obecnie też ambasadorką kosmetyków Yoskine (DAX Cosmetics). Występowała także w kampanii Badura Icons na sezon wiosna/lato 2017.











