Anheuser-Busch InBev kończy współpracę z Goodby, Silverstein &Partners

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zakończyła swoją 14-letniąwspółpracę z amerykańską agencją reklamową Goodby, Silverstein& Partners.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja stała za długotrwałą kampanią reklamową 'Louie theLizard' prowadzoną pod koniec lat 90. ubiegłego wieku i promującąnależącą do firmy markę piwa Budweiser. Kampania ta zostałanagrodzona Srebrnym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy wCannes w 1998 roku.

Największe na świecie browary zrezygnowały z usług Goodby,Silverstein & Partners po zmianie strategii reklamowej,polegającej na decyzji o korzystaniu z mniejszej liczbyagencji.

W lutym wiceprezes koncernu ds. marketingu Keith Levyzapowiedział też, że jego firma nie będzie już płacić agencjomzaliczek, a zamiast tego będą one otrzymywać ustaloną stawkę zawykonanie danego projektu.

Wśród agencji, które nadal będą pracować dla Anheuser-BuschInBev jest m.in. DDB Chicago, która w ubiegłym roku zdobyła warty35 milionów dolarów budżet kreatywny na wprowadzenie na rynek markiBud Light Lime.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu