Akcja promocyjna z udziałem Rubik obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie) prasę oraz digital. Działania potrwają do 15 lipca.
W przygotowanej na potrzeby akcji sesji zdjęciowej Rubik pozuje w kwiecistej sukni, a dzięki możliwościom aparatu nowego Samsunga uchwycone są pojedyncze chwile.

Dodatkowo, Rubik promuje ofertę Samsunga - za odsprzedanie starego smartfonu przy zakupie Galaxy S9 lub S9+ klienci mogą zyskać do 2000 zł.
Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:
Kreacja (Leo Burnett): Agata Rychlik, Radosław ŻabińskiProdukcja (Leo Burnett): Kamil RucińskiClient Service (Leo Burnett): Marta Taraś
Sesja zdjęciowa: Masik ProductionFotograf: Mateusz Stankiewicz
Za realizację kampanii odpowiadają agencje Leo Burnett, VML, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.











