Anna Bartoszewska za Agatę Lauko dyrektor generalną domu mediowego Zenith

Anna Bartoszewska, dotychczas partner zarządzająca w domu mediowym Zenith (Publicis Media) awansowała na  stanowisko dyrektor generalnej agencji. Zastąpi na tym stanowisku Agatę Lauko, która z końcem stycznia odchodzi z firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Bartoszewska za Agatę Lauko dyrektor generalną domu mediowego Zenith
Od lewej: Justyna Mazur i Anna Bartoszewska, fot. Piotr Gęsicki

Anna Bartoszewska jako dyrektor generalna będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój i efektywne działanie Zenith, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój kompetencji strategicznych i digitalowych oraz poszerzanie portfolio produktów i rozwiązań wspierających wzrost biznesu klientów. Dołącza również do zarządu Publicis Media.

Na stanowisku tym zastąpi Agatę Lauko, która zrezygnowała z funkcji dyrektora generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia br.

Anna Bartoszewska jest związana z branżą mediową od 2004 roku. W 2005 roku zaczęła pracę w Zenith, gdzie przeszła kolejno wszystkie szczeble kariery zawodowej.

Ponadto Justyna Mazur, partner zarządzająca w Zenith, zwiększa zakres swojej odpowiedzialności. Będzie on obejmował współpracę z kluczowymi klientami agencji, implementację rozwiązań wspierających rozwój ich biznesu, zarządzanie zespołami klienckimi i zapewnienie najwyższych standardów obsługi. Mazur będzie również odpowiadała za współpracę z globalną siecią Zenith, wymianę wiedzy i wdrażanie sieciowych narzędzi.

Justyna Mazur ma 16-letnie doświadczenie w branży mediowej. Od początku swojej kariery - z wyjątkiem dwóch lat, gdy pracowała na stanowisku zastępcy dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ds. mediów w Polkomtelu - związana jest z Zenith.

- Stery agencji przejmują doświadczone menedżerki, cieszące się dużym zaufaniem zespołu i klientów. W ciągu kilkunastu lat pracy w Zenith, Anna Bartoszewska i Justyna Mazur wielokrotnie udowodniły swoją skuteczność biznesową oraz umiejętności zarządzania. Ich bogate doświadczenie, sukcesy w budowaniu największych marek i gotowość na wyzwania, jakie stawia dzisiejszy rynek, są gwarancją dynamicznego wzrostu agencji - komentuje Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"