Średnia widownia trzech pierwszych odcinków nowego serialu TVP1 „Anna German” wyniosła aż 6,05 mln osób, co przełożyło się na 36,69 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 22,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję oglądać można w piątki o godz. 20.30, począwszy od 22 lutego br.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Obejrzało go aż 6,36 mln widzów. Widownia kolejnych odcinków ustabilizowała się na poziomie około 5,90 mln osób
W paśmie nadawania „Anny German” TVP1 jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycję w tym czasie zajmuje Polsat, nadający wówczas „Tylko taniec” (raz pokazany został film fabularny „Artur i Minimki 3. Dwa światy”), co przekłada się 13,74 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 10,50 proc.) oraz TVP2 (koniec "Barw szczęścia", „Rodzinka.pl”; 7,63 proc.). Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej. Tutaj już jednak przewaga TVP1 jest zdecydowanie mniejsza.

„Anna German” to biograficzny serial produkcji rosyjskiej, ukraińskiej, polskiej i chorwackiej, który pokazuje burzliwą i dramatyczną historię życia polskiej piosenkarki, która zrobiła międzynarodową karierę w latach 60. i 70 (więcej na ten temat).
Oglądalność „Anny German” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu











