Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwszy odcinek rosyjsko-ukraińskiej produkcji "Anna German", pokazany w TVP1 w piątek o 20.20, śledziło aż 6,36 mln widzów, co przełożyło się na 38,8 proc. udziału w grupie 4+ i 25 proc. w 16-49.
Najpopularniejszym show weekendu był niedzielny program Polsatu "Tylko muzyka. Must be the music", który zanotował najlepszy wynik w historii. Pierwszy odcinek piątej edycji śledziło 4,19 mln widzów, a jego udział wyniósł odpowiednio 24,80 proc. i 30,49 proc.
Mniejszą popularnością cieszył się pokazany w sobotę o 20.00 w TVN pierwszy odcinek trzeciej serii "X Factora". Zgromadził on przed telewizorami 3,88 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,39 proc. i 28,52 proc.
W niedzielę TVN pokazał premierowe odcinki "Ugotowanych", "Surowych rodziców" i "Przepisu na życie". Największą popularnością cieszył się pierwszy z tych programów, który nadano o 18.00. Obejrzało go 2,62 mln widzów. Premierowy "Przepis na życie 4" (emisja o 21.00) przyciągnął przed ekrany 2,55 mln oglądających, a start drugiego sezonu "Surowych rodziców" (20.00) - 2,25 mln.

Pokazywany w niedzielę o 22.00 pierwszy odcinek ósmej serii "Kości" zobaczyło w Polsacie 2,23 mln widzów. Dzięki wprowadzeniu premierowego pasma w TVN widzów zyskał nadawany w tym samym czasie co "Kości" program Agnieszki Szulim "Na językach". Czwarty odcinek śledziło 1,88 mln osób, czyli o ponad pół mln widzów niż poprzednie.











