Anna Łakomska: z „K MAG” do McCann & MRM

Do zespołu agencji McCann & MRM dołączyła Anna Łakomska obejmując stanowisko community managera. Poprzednio pracowała dla magazynu „K MAG”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Anna Łakomska jako community manager w McCann & MRM pracuje w dziale strategi i social media. Będzie zajmowała się komunikacją w mediach społecznościowych, m.in. dla marek Mastercard, Stanley, Black & Decker oraz Nokian Tyres.

Przez ostatnie trzy lata Łakomska była związana z magazynem „K MAG”, gdzie zarządzała portalem k-mag.pl. Prowadziła także komunikację magazynu w mediach społecznościowych i realizowała niestandardowe akcje we współpracy z wieloma markami, m.in. H&M, Guess, Zalando, Puma, Converse, Samsung, BMW, Citroën, Orange Polska.

Nadal prowadzi własną rubrykę w papierowym wydaniu magazynu „K MAG”. Przez ostatnie pół roku administrowała fanpage’em facebookowym marki Reneé.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji