Celem kampanii Cosmopolitan Twarda 4 z udziałem Anny Marii Jopek, Tomasza Stańki i Radzimira Dębskiego jest wzmocnienie rozpoznawalności i tworzenie kosmopolitycznego wizerunku budynku.
- Cosmopolitan jest budynkiem będącym odzwierciedleniem nowoczesnego i aktywnego stylu życia na najwyższym poziomie w samym sercu dużego miasta. Został stworzony dla ludzi, którzy sami decydują o swoim życiu, szukają inspiracji w sztuce, muzyce czy architekturze. Żyją w ciągłym ruchu, nieustanie podróżują, czują się związani z kulturą i sztuką całego świata. Takimi ludźmi są właśnie Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek oraz Radzimir Dębski i dlatego zaprosiliśmy ich do współpracy - tłumaczy Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.

Akcja reklamowa obejmuje prasę (m.in. dzienniki, czasopisma biznesowe i lifestyle’owe) oraz internet. Wystartowała na początku października i potrwa miesiąc.
Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VA Very Advertising, reklamy prasowe - agencja Change, a reklamy internetowe - agencja Central Park. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.












