Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence

Anna Moczulska, dotychczasowa senior digital analyst w Artegence, objęła rolę head of digital analytics i zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence
Anna Moczulska

Zespół digital analytics odpowiada m.in. za: wdrażanie analityki w produkty cyfrowe klientów – pakiet Google i Adobe – również w zgodności z GDPR, analizy związane z efektywnością marketing channels,  regularne raporty dla zespołów klientów o ruchu na stronach, łączenie danych o ruchu na stronach z innymi źródłami jak np. DMP, szkolenia dla klientów z zakresu obsługi pakietów analitycznych Adobe i Google.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-zywiec-reklama-btl-artegence ##

Przed Artegence Anna Moczulska była leaderem digital analytics team w Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy dentsu.

Z sektorem marketingu internetowego związana jest od 2016 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele