Anna Pater w AMC/Sundance Channel Global

Anna Pater została reprezentantem ds. sprzedaży i marketingu afiliackiego w AMC/Sundance Channel Global. Będzie zajmować się dystrybucją Sundance Channel w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Wcześniej Pater była menedżerem ds. dystrybucji i marketingu afiliackiego w Fox International Channels Poland. Na tym stanowisku była odpowiedzialna m.in. za sprzedaż kanałów z portfolio firmy do sieci kablowych oraz współpracę w zakresie marketingu B2B z sieciami kablowymi i platformami cyfrowymi.

Przed podjęciem pracy w FIC Poland, Anna Pater pracowała jako menadżer ds. marketingu afiliackiego w spółce Program (polska agencja współpracująca z takimi firmami, jak m.in. National Geographic Channel, History, BBC, Polsat Sport, Crime & Investigation Network, CNBC Europe, ESPN oraz 4fun.tv).

Sundance Channel należy do firmy AMC Networks, która jest jednym z największych amerykańskich producentów telewizyjnych i filmowych. Kanał Sundance Channel jest dostępny w Polsce od kwietnia 2010 roku i nadawany jest z angielską ścieżką dźwiękową i polskimi napisami w UPC Polska w wersji standardowej oraz HD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii