Anna Putts od 2019 roku pracowała na stanowisku brand & content marketing director dla HBO Max w regionie Europy Centralnej, odpowiadając za działania marketingowe w 12 krajach. We wrześniu rozstała się z firmą.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-wielka-woda-netflix-recenzja-obsada-opinie ##
Anna Putts kilka lat w HBO
Putts odpowiadała za wejście na rynek HBO Max w Europie Centralnej. Przed HBO związana była z UPC/Liberty Global, gdzie jako head of marketing communication odpowiadała za aktywność na 5 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. przeprowadzając rebranding UPC skutecznie wdrażając nowe wartości oraz identyfikację wizualną marki. Pracowała także dla takich firm, jak Samsung Electronics Polska oraz ITI Neovision (Platforma n).
- Anna Putts dołącza do Netflix w wyjątkowym momencie. Dzięki otwarciu biura CEE w Warszawie jesteśmy bliżej lokalnej publiczności i twórców niż kiedykolwiek wcześniej. Szykujemy dla naszych widzów nowe, pasjonujące filmowe i serialowe historie z regionu. Anna jest doświadczoną marketerką z wieloma sukcesami w budowaniu wizerunku marek oraz tworzeniu konwersacji wokół filmów i seriali. Bardzo się cieszymy, że wybrała Netflix na miejsce, w którym postawi kolejny krok w swojej karierze – mówi Laura Dyer, interim head of EMEA Marketing, Netflix.

Anna Putts zastępuje Tomasza Ebbiga, który odszedł z firmy. Na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy o odejściu menadżera z firmy jako pierwsi na początku października.
- Chciałabym bardzo podziękować Tomkowi Ebbigowi, który przez ostatnie lata odpowiadał za działania marketingowe Netflix w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Praca z nim była ogromną przyjemnością. Życzę mu powodzenia na dalszej drodze kariery – dodaje Laura Dyer.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-nowe-seriale-filmy-emily-w-paryzu-ty-u-ciebie-czy-u-mnie-heart-of-stone ##
Netflix wystartował w Europie Środkowo-Wschodniej sześć lat temu. W 2016 roku serwis w pojawił się w polskiej wersji językowej. Niedługo potem Netflix zadebiutował także w języku rumuńskim, czeskim, węgierskim, chorwackim i ukraińskim.
W latach 2020-2021 Netflix zainwestował w polskie produkcje 490 mln zł i stworzył w naszym kraju 2600 miejsc pracy przy tytułach własnych. Kraje Europy Środkowo-Wschodniej stały się także miejscem realizacji globalnych produkcji platformy - w ostatnim czasie w regionie nagrywane były sceny m.in. do filmów „Gray Man” i „Tyler Rake: Ocalenie 2” czy serialu „Cień i Kość”.

Od ponad dwóch lat Netflix jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą VoD w Polsce. Według badania Mediapanel w lipcu br. odwiedziło go 12,54 mln polskich internautów, z których każdy spędził w serwisie średnio 6 godzin, 3 minuty i 22 sekundy. Firma nie podaje liczby klientów w Polsce. Globalnie na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów.











