Anna Radowicka odpowiada obecnie za kształtowanie wizerunku firmy, jej marek oraz produktów poprzez kreację i egzekucję planu działań informacyjno-promocyjnych.
Ma dbać o efektywność komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, celem zapewnienia jak największego zasięgu, jak i wywołania zaangażowania strategicznych grup docelowych.
Do jej obowiązków należy także kompleksowe zarządzanie wszystkimi profilami społecznościowymi oraz zapewnienie spójności strategii działań w przestrzeni mediów społecznościowych z ogólną strategią marketingową firmy i jej marek.
W realizacji poszczególnych zadań ściśle współpracuje z prezesem zarządu, e-commerce managerem, brand managerami, działem HR oraz R&D.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/z-milosci-do-smaku-i-orzezwienia-herbapol-lublin ##
Anna Radowicka ukończyła dwie specjalizacje na Wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu Człowieka w warszawskiej SGGW.












