- Obecnie angażujemy się mocno w projekty z obszaru e-commerce, performance marketingu czy tworzenia aplikacji mobilnych. Potrzebujemy stratega, który potrafi wykorzystać doświadczenie zdobyte w klasycznym strategic planningu w pracy z zespołem o tak zdywersyfikowanych kompetencjach - tak zatrudnienie Anny Roman-Pluty uzasadnia Wojciech Putrzyński, CEO agencji Change. - Ania ma doświadczenie w niemal każdej kategorii (w tym w tych najbardziej aktywnych komunikacyjnie jak telekomunikacja czy farmaceutyki), a ze swoim backgroundem badawczym doskonale potrafi znajdować insighty konsumenckie, co jest bezcenne w procesie tworzenia kreacji - chwali nową pracowniczkę.
Pracę w Change Anny Roman-Pluty zacznie w październiku. Zastąpi Adama Śmiłowskiego, który w maju przeszedł do Grey Group Poland.
Poprzednio przez ponad 5 lat Anna Roman-Pluta pracowała w agencji Havas Worldwide Warsaw, pełniąc kolejno funkcje senior strategy plannera i associate strategic directora. Wcześniej była strategic plannerem w agencjach TBWA, Publicis i Euro RSCG Warsaw (którą później przemianowano na Havas Worldwide Warsaw).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marek-staniszewski-i-michal-imbierowicz-odchodza-z-havas-worldwide-warsaw ##
Z branżą marketingową jest związana od 9 lat. Realizowała projekty dla takich firm jak m.in. Link 4, Reckitt Benckiser, Nivea, Garnier, Polpharma, GSK, Renault, TP S.A., Bank Pekao i Orange.











