Anna Wiśniewska odpowiada za marketing Experience Corner

Anna Wiśniewska objęła stanowisko marketing managera w sklepie internetowym Experience Corner.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Anna Wiśniewska odpowiada za marketing Experience Corner
Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska zajmie się stworzeniem strategii marketingowej i budowaniem świadomości marki, obecnością w social media, prowadzeniem kampanii reklamowych, a także działaniami z obszaru komunikacji.

Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metropolitan Investment, IMS oraz w Agorze, gdzie zajmowała się koordynacją projektów oraz tworzeniem koncepcji i strategii działań marketingowych dla marek w ramach grupy dla takich tytułów jak „Duży Format", „Wysokie Obcasy Extra", czy „Magazyn Książki".

Experience Corner to internetowy sklep z interaktywnymi narzędziami szkoleniowymi światowych marek oraz dystrybutor profesjonalnego wyposażenia sal konferencyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji