Wśród klientów obsługiwanych globalnie przez Anomaly są m.in. Facebook, Facebook, IKEA, Unilever, YouTube. Teraz dołączył do nich koncern Vodafone. Agencja zajmie się na poziomie globalnym jego kompleksową obsługą strategiczną i kreatywną.Anomaly ma również wspierać zaangażowanie Vodafone w tworzenie tzw. społeczeństw cyfrowych, działania mające zmniejszyć niekorzystny wpływ wprowadzanych technologii na środowisko. Będzie też wspierać wewnętrzne zespoły marketingowe koncernu w zakresie kreatywności.
Grupa Vodafone prowadzi obecnie działalność telekomunikacyjną w 24 krajach na świecie oraz stacjonarną sieć szerokopasmową na 19 rynkach.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/vodafone-twierdzi-ze-kupowanie-mediow-cyfrowych-we-wlasnym-zakresie-jest-zdecydowanie-dobre,7171103935441025a ##
- Filozofia Anomaly jest zgodna z silnymi wartościami Vodafone, dlatego agencja będzie w stanie pracować z nami w taki sposób, aby opracowywać kampanie reklamowe i inne inicjatywy marketingowe mające autentyczny i pozytywny wpływ na społeczeństwa - powiedział Nikos Vlachopoulos, dyrektor marketingu i marki Grupy Vodafone.

Vodafone prowadzi aktualnie przetarg na obsługę mediową jego globalnego budżetu.











