Anwil i Orlen dalej sponsorują włocławską koszykówkę

Spółka Anwil z Grupy Orlen w sezonie 2025/26 kontynuuje sponsoring tytularny Klubu Koszykówki Włocławek. Sponsorem strategicznym klubu pozostanie także Orlen.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Anwil i Orlen dalej sponsorują włocławską koszykówkę
Anwil Włocławek

Logotyp Anwilu po raz kolejny znajdzie się w centralnym punkcie koszulek meczowych koszykarzy. Kontynuacja sponsoringu tytularnego przez spółkę oraz wsparcie strategiczne ze strony Orlenu umacniają podstawy dalszego rozwoju klubu i umożliwiają rywalizację na najwyższym poziomie, zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych rozgrywkach.

- Decyzja o kontynuacji sponsoringu tytularnego została podjęta mimo trudnej sytuacji branży, w której działa Anwil. Zrezygnowaliśmy z innych działań sponsoringowych, ale wierzymy, że wsparcie dla włocławskiej koszykówki to inwestycja w coś więcej niż tylko sport - to element tożsamości miasta i regionu. Oczekujemy od zespołu pełnego zaangażowania i ambitnej walki o jak najlepsze wyniki w nadchodzącym sezonie. Na to liczą również nasi pracownicy i kibice, którzy od lat są częścią tej wyjątkowej historii - podkreśla Konrad Tajduś, prezes zarządu Anwil.

Umowa sponsoringowa pomiędzy Anwilem oraz Orlenem a Klubem Koszykówki Włocławek będzie obowiązywała do końca czerwca 2026 roku.

Logotyp Orlenu będzie prezentowany na najlepszych powierzchniach reklamowych w Hali Mistrzów we Włocławku (w tym na parkiecie – na kołach podkoszowych i bandach LED) oraz na strojach sportowych zawodników. Ekspozycja logotypu Orlen została zaplanowana również podczas telewizyjnych i internetowych transmisji krajowych rozgrywek ligowych i europejskich pucharów,

- Klub koszykarski to sportowa wizytówka Włocławka i doskonale rozumiemy, jak istotną rolę odgrywa w życiu lokalnej społeczności. Już od blisko 30 lat Anwil z Grupy Orlen angażuje się w jego rozwój. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie tej współpracy i wniesienie istotnego wkładu w sukcesy drużyny w nadchodzącym sezonie. Na pewno ucieszą one jej licznych kibiców, wśród których jest także wielu pracowników Anwilu – powiedziała Lidia Kołucka, dyrektor wykonawcza ds. sponsoringu Oreln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?