899 tys. widzów debiutu „Anything goes. Ale jazda!”, 1,36 mln show „Ameryka da się lubić” i 2,59 mln serialu „Ludzie i bogowie”

Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 899 tys. widzów. Debiut show „Ameryka da się lubić” miał 1,36 mln osób, a pierwszy odcinek „Ludzi i bogów” śledziło 2,59 mln widzów.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
899 tys. widzów debiutu „Anything goes. Ale jazda!”, 1,36 mln show „Ameryka da się lubić” i 2,59 mln serialu „Ludzie i bogowie”
fot. TVP

W piątek, 11 września br. o godz. 20.44 i 21.40 telewizyjna Dwójka pokazała pierwsze dwa odcinki programu „Anything goes. Ale jazda!”. Średnia widownia tych emisji wyniosła 899 tys. osób. Przełożyło się to na 7,56 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 931 tys. widzów, a drugi - 862 tys.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków produkcji obejrzało średnio 2,31 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 753 tys., a w 16-59 - 1,08 mln). Spośród poszczególnych emisji większy zasięg wygenerował pierwszy odcinek, który trwał o kilka minut dłużej od drugiego.

grafika

Formuła programu polega na tym, że celebryci i komicy śpiewają, tańczą i wykonują skecze oparte na konkretnych wyzwaniach, aby rozśmieszyć widzów. Cechą charakterystyczną projektu jest fakt, że jest realizowany na pochylonym planie pod kątem 22,5 stopni. To tzw. „krzywa scena” - scenografia, która w zależności od scenariusza odcinka przypomina np. pokój dzienny, kuchnię itp.

„Anything goes. Ale jazda” prowadzi aktorka i prezenterka Elżbieta Romanowska.

1,36 mln widzów show „Ameryka da się lubić”

W sobotę, 12 września o godz. 20.00 Dwójka pokazała pierwszy odcinek nowego programu „Ameryka da się lubić”. Średnia widownia debiutu nowego cyklu wyniosła 1,36 mln widzów, co dało odpowiednio 10,94 proc., 6,89 proc. i 7,53 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-i-tvp2-jesienna-ramowka-nowosci-i-kontynuacje-opinie-kurski,7170483598198913a ##

Formuła programu „Ameryka da się lubić” nawiązuje do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia zapraszani są Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Nowy program prowadzi Ida Nowakowska.

grafika

2,59 mln widzów serialu „Ludzie i bogowie”

Ważną nowością Jedynki jest historyczny serial „Ludzie i bogowie”, który zadebiutował w niedzielę 13 września o godz. 20.15. Średnia widownia pierwszego odcinka produkcji wyniosła 2,59 mln widzów, co dało odpowiednio 18,13 proc., 11,82 proc. i 13,45 proc. udziału.

Serial „Ludzie i bogowie” w reżyserii Bodo Koxa prezentuje historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK. Głównymi bohaterami serialu są przyjaciele: dowódca oddziału „Pazur”, Leszek Zaremba, ps. „Onyks” i Tadeusz Korzeniewski ps. „Dager”.

W rolach głównych występują: Jacek Knap, Dawid Dziarkowski, Marianna Zydek, Anna Karczmarczyk, Tomasz Schuchardt, Julian Świeżewski, Aleksandra Justa, Patryk Szwichtenberg, Katarzyna Dorosińska i Bartłomiej Kotschedoff.

grafika

TVP1 i TVN liderami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Ludzie i bogowie”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online