Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)

W nowej reklamie preparatu przeciwbólowego Apap Extra (produkowanego przez USP Zdrowie) występuje strażak. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)

Spot pokazuje, jak ekipa strażacka w czasie burzy jedzie, żeby uprzątnąć z drogi powalone przez wiatr drzewo. Bohatera spotu przy podnoszeniu części konaru przeszywa mocny ból pleców, ale po zażyciu Apap Extra szybko mija i mężczyzna może dalej brać udział w akcji.

Kampania podkreśla, że Apap Extra zawiera dodatkowy składnik, który przyspiesza i wzmacnia działanie przeciwbólowe. Reklamy kończą się hasłem „Szybką ulgę w silny bólu” i informacją, że Apap Extra można zażywać na czczo.

 

To kolejna reklama Apapu pokazująca przedstawicieli różnych zawodów. W poprzednich wystąpili m.in. opiekun dzieci w centrum nauki, sprzedawca choinek bożonarodzeniowy oraz ojciec zajmujący się swoimi dziećmi.

Komunikacja reklamowa Apapu obejmuje głównie telewizję oraz internet.

Kreacją reklam marki zajmuje się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"