W aplikacji Lidl Plus klient ma dostęp do aktualnej oferty sieci, rabatów, kuponów. Dzięki e-paragonom na bieżąco może sprawdzać, ile wydał na zakupy. Aplikacja daje możliwość zbierania i wglądu do paragonów. Paragon w aplikacji daje również użytkownikowi wydłużoną możliwość zwrotu zakupionego asortymentu Non-Food aż do 30 dni.
Aplikacja uczy się preferencji zakupowych klientów i bazując na nich, proponuje personalizowane oferty i rabaty. Lidl Plus jest zintegrowany ze sklepem internetowym Lidla, stanowi jednak oddzielne narzędzie.
Lidl Plus podbija rynek
Aplikację można bezpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store. W ciągu kilku pierwszych dni od uruchomienia, program zainstalowało na swoich urządzeniach mobilnych kilkaset tysięcy klientów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-kasy-samoobslugowe-w-piatek-rusza-sklep-internetowyi ##

- Ponad 250 tys. rejestracji w ciągu zaledwie 3 dni od pojawienia się aplikacji w Google Play oraz App Store to ogromny sukces. Liczba użytkowników wciąż się zwiększa – w chwili obecnej wynosi ponad 548 tys. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.
- Blisko połowa użytkowników już korzystała z aplikacji. Co oznacza, że nie są to same pobrania lecz aktywne zaangażowanie z ich strony. Używają oni z aplikacji w sklepach Lidl, aktywując kupony rabatowe i korzystając z ofert Lidl Plus - dodaje Robaszkiewicz.
Jak pokazują dane niemal 80% z nich to użytkownicy Androida, a tylko nieco ponad 20% użytkownicy iOS.

W Polsce sieć Lidl ma ponad 630 sklepów.











