Aplikacje mBanku na iPhone oraz iPad podbijają polski AppStore, stając się najpopularniejszymi i najczęściej pobieranymi darmowymi wersjami dostępnych aplikacji finansowych.
Od chwili debiutu aplikacji odnotowaliśmy średnio ponad 1,5 tys. logowań dziennie, z czego trzy czwarte stanowiły wejścia z iPhone i aż 25 proc. z iPada – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, reprezentujący mBank. Tak wysoka liczba pobrań aplikacji już w pierwszych dniach potwierdza, że nasi Klienci to nie tylko osoby aktywnie korzystające z bankowości elektronicznej, ale także awangarda użytkowników bankowości mobilnej. Szczególnie cieszy także bardzo dobra ocena wystawiona naszej aplikacji przez użytkowników, jest to bowiem najlepszy wyraz uznania dla naszych starań o dostarczanie Klientom rozwiązań o najwyższej jakości – dodaje Kucharski.

Obie aplikacje umożliwiają proste i bezpieczne uzyskanie informacji o posiadanych produktach w mBanku oraz wykonanie najważniejszych operacji, np. sprawdzenie stanu i historii rachunków, pobranie szczegółów dotyczących posiadanych kredytów, lokat i inwestycji. Za pośrednictwem aplikacji można także przelać pieniądze do zdefiniowanego odbiorcy, spłacić kartę kredytową lub doładować telefon komórkowy.
W najbliższym czasie obie aplikacje zostaną wzbogacone o możliwość wyszukiwania rabatów do kart płatniczych, notowania funduszy inwestycyjnych oraz kursy walut.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.












