App Store Awards - oto najlepsze aplikacje i gry według Apple. BeReal aplikacją roku

Apple ogłosiło zwycięzców tegorocznej edycji nagród App Store Awards. Wyróżniono 16 aplikacji i gier, które "zainspirowały użytkowników do głębszego zaangażowania się w świat, poszerzenia wyobraźni i pozostania w kontakcie z przyjaciółmi i bliskimi".

km
km
Udostępnij artykuł:
App Store Awards - oto najlepsze aplikacje i gry według Apple. BeReal aplikacją roku

W ramach App Store Awards 2022 Apple doceniło 16 aplikacji i gier na iPhone'y, iPady, komputery Mac, Apple TV i Apple Watch.

Jak informuje Apple, "tegoroczni zwycięzcy reprezentują zróżnicowaną społeczność programistów z całego świata, których aplikacje i gry zostały wybrane przez globalny zespół redakcyjny Apple App Store za dostarczanie wyjątkowych doświadczeń i wywieranie głębokiego wpływu na kulturę."

App Store Awards 2022 - najlepsze aplikacje

BeReal (deweloper: BeReal) – aplikacja roku na iPhone'a

grafika

GoodNotes 5 (Time Base Technology) – aplikacja roku na iPada

grafika

MacFamilyTree 10 (Synium Software) – aplikacja roku na komputery Mac

grafika

ViX (TelevisaUnivision Interactive) – aplikacja roku na Apple TV

grafika

Gentler Streak (Gentler Stories) – aplikacja roku na Apple Watch

grafika

App Store Awards 2022 - najlepsze gry

Apex Legends Mobile (Electronic Arts) – gra roku na iPhone'a

grafika

Moncage (X.D. Network) – gra roku na iPada

grafika

Inscryption (Devolver) – gra roku na komputery Mac

grafika

El Hijo (HandyGames) – gra roku na Apple TV

grafika

Wylde Flowers (Studio Drydock) – gra roku w Apple Arcade

grafika

League of Legends Esports Manager (Shenzhen Tencent Tianyou Technology) – chińska gra roku

grafika

Apple wybrało także pięciu zwycięzców w kategorii Cultural Impact - aplikacje, które wywarły trwały wpływ na życie ludzi i kulturę. "Tegoroczni zwycięzcy zachęcają użytkowników do głębszego zaangażowania się w swoje emocje, autentycznego łączenia się z innymi i oddania hołdu swojemu dziedzictwu i pokoleniom, które żyły przed nimi, jednocześnie wyobrażając sobie, jak dziś stworzyć lepszy świat." - poinformował koncern z Cupertino.

How We Feel (How We Feel Projec)

grafika

Dot’s Home (Rise-Home Stories Project)

grafika

Locket Widget (Locket Labs)

grafika

Waterllama (Vitalii Mogylevets)

grafika

Inua - A Story in Ice and Time (ARTE Experience)

grafika

W Apple App Store, który został uruchomiony w 2008 r., znajduje się obecnie 1,8 mln aplikacji. Każdego tygodnia sklep jest odwiedzany przez ponad pół miliarda osób ze 175 regionów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji