Apple TV traci udział w rynku telewizyjnych przystawek

Na przestrzeni ostatnich dwóch lat udział Apple TV w globalnym rynku telewizyjnych przystawek zmalał o ponad 10 pkt. proc. - wynika z danych firmy badawczej Strategy Analytics.

km
km
Udostępnij artykuł:
Apple TV traci udział w rynku telewizyjnych przystawek

W II kwartale 2014 roku Apple sprzedało 1,9 miliona urządzeń Apple TV. To o 12 proc. lepszy wynik w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013, ale tempo wzrostu sprzedaży produktu firmy z Cupertino z każdym kwartałem jest coraz wolniejsze.

W efekcie z 38 proc. udziału w globalnym rynku w 2012 roku, udział Apple TV zmalał do 27 proc. obecnie.

grafika

Strategy Analytics prognozuje, że w bieżącym roku globalna sprzedaż telewizyjnych przystawek wzrośnie o 54 proc., do ponad 35 milionów sztuk. Główną konkurencję dla Apple TV mają stanowić Android TV od Google oraz Fire TV od Amazona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"