Apple wspiera mniejszości seksualne: dwa nowe paski Pride Edition do Apple Watch

Apple wprowadziło do sprzedaży dwa nowe paski sportowe z kolekcji Pride Edition do zegarków Apple Watch. To element wsparcia jakiego firma udziela organizacjom walczącym o poprawę sytuacji społeczności LGBTQ.

Udostępnij artykuł:
Apple wspiera mniejszości seksualne: dwa nowe paski Pride Edition do Apple Watch

- Apple z dumą wspiera organizacje walczące o poprawę sytuacji społeczności LGBTQ, takie jak GLSEN, PFLAG, The Trevor Project, Gender Spectrum, The National Center for Transgender Equality, Encircle i SMYAL w USA oraz międzynarodowa federacja ILGA World - czytamy w opisie nowych pasków do Apple Watch w internetowym sklepie Apple.

W ofercie koncernu z Cupertino pojawiły się sportowe paski Pride Edition i Nike Pride Edition. Oba są dostępne w rozmiarze koperty 40 mm i 44 mm, przy czym pasują także do wersji odpowiednio 38 mm i 42 mm.

grafika

Pasek sportowy z kolekcji Pride Edition jest tworzony ręcznie z pojedynczych, wielobarwnych kawałków fluoroelastomeru. Następnie kawałki te są wykrajane maszynowo i poddawane formowaniu tłocznemu. W efekcie - jak zapewnia Apple - falisty wzór tęczy zawsze wygląda nieco inaczej. Z kolei pasek sportowy Nike, także wykonany z fluoroelastomeru, ma otwory zwiększające przewiewność. Oba paski posiadają zapięcie z napą i szlufką.

Ponadto, dla obu pasków przygotowano specjalne, dedykowane im tarcze Pride Watch, które mają być dostępne wkrótce w ramach aktualizacji systemu watchOS do wersji 6.2.5.

grafika

Oba nowe paski sportowe do zegarków Apple Watch z kolekcji Pride Edition, niezależnie od rozmiaru, kosztują 229 zł. Można je kupić w internetowym sklepie Apple, aplikacji Apple Store oraz w wybranych sklepach stacjonarnych firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii