Architekci Światła z Albedo

Agencja Albedo Marketing opracowała strategię i komunikację programu Architekci Światła dla Philips Lighting Poland. W ramach prowadzonych działań przygotowano skierowany do studentów konkurs „Włącz się w projekt!”, który swój finał będzie miał w październiku tego roku. Jego celem jest stworzenie iluminacji Kościoła św. Mikołaja w Gdańsku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program Architekci Światła, którego strategię i komunikację przygotowała agencja Albedo, skierowany jest do osób związanych z projektowaniem oświetlenia: architektów, designerów, a także studentów. Celem Programu jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności oraz edukowanie na temat wykorzystywania światła i jego roli w przestrzeni. Warsztaty i konkursy poświęcone tej tematyce pozwalają  przetestować w praktyce innowacyjne technologie i rozwiązania, zgodne z najnowszymi trendami oświetleniowymi.

Część działań prowadzonych przez Philips Lighting Poland ma na celu zachęcić studentów do zdobywania doświadczenia zawodowego jeszcze przed opuszczeniem murów uczelni. W związku z tym w ramach programu Albedo realizuje konkurs – „Włącz się w projekt!”. Do końca października 2012 roku studenci mogą zgłaszać koncepcje iluminacji Kościoła św. Mikołaja w Gdańsku. Na autorów najciekawszych prac czekają m.in. inspirujące wyjazdy zagraniczne połączone z warsztatami w Centrum Zastosowania Światła Philips w Lyoinie i Eindhoven.

Agencja Albedo jest również odpowiedzialna za przygotowanie logotypu programu, welcome pack i komunikacji na stronie internetowej www.philips.pl/architekciswiatla. Ponadto konkurs jest promowany przez plakaty i ulotki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska