Archiwum z dnia 2009.02.25
- 00:00 "Tele Tydzień" najpopularniejszym tv guide'em, mimo spadkusprzedaży
- 00:46 Maciej Kurzajewski poprowadzi patriotyczne show
- 00:59 Polskapresse zamyka połowę wydań "Polski"
- 01:00 Gadżet, który przeniesie dane i podzieli łącze internetowe
- 01:00 Carat i Starcom walczą o medialny budżet IHG
- 01:00 Vision Group dla Cooper Conferences
- 01:01 Pierwszy spadek sprzedaży monitorów LCD
- 01:01 Nowy event manager w agencji Sound of Music
- 01:01 Brytyjczycy wolą Amazon od iTunes
- 01:01 Jerzy Olędzki w radzie nadzorczej Ciszewski Public Relations
- 01:01 Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a
- 01:01 Madonna obdarowuje dzieci z Malawi
- 01:01 Zmiany w zarządzie Carlsberg Polska
- 01:02 Sprzedaż płyt Blu-ray przekroczy poziom 100 mln w b.r.
- 01:02 Mediatel chce przejąć firmę telekomunikacyjną w USA
- 01:02 Internetowa gra podróżnicza promuje Pysio
- 01:02 Mniej chętnych na 'Rzeczpospolitą'
- 01:02 Netia może wykazać zysk netto w poszczególnych kwartałach 2009 r.
- 01:03 Amnesty International uruchamia kampanię przeciwko gwałtom
- 01:03 Coca-Cola sponsorem Lecha Poznań
- 01:03 Garnier zachęca do odkrywania witalności w sklepach Carrefour
- 01:04 Ikea wybiera dom mediowy
- 01:05 Zwolnienia w Enfatico
- 01:05 Grupa społecznościowa KupFranki.pl ma ponad 5 tys. użytkowników
- 01:07 Marcowe nowości kanału Foxlife
- 01:07 Dyrektor finansowa Multimedia Polska z większymi obowiązkami
- 01:17 MSZ przekaże Belsat TV prawie 21 mln złotych
- 01:17 "Spider-Man" według U2 na Broadwayu
- 01:19 Spadł wskaźnik optymizmu konsumentów
- 01:30 Kolejny rok Lavazzy z agencją ARIP
- 01:40 Lenovo zwalnia w Chinach
- 01:42 Reporter pokazuje, co się wydarzyło w Las Vegas
- 01:52 Levi's reklamuje "życie bez zapięć" na wiosnę i lato
- 07:31 Polsat z wiosenną kampanią reklamową
- 17:31 TVN promuje serial, który pokaże dopiero jesienią (wideo)
- 17:40 Dwa nowe seriale w ramówce TVN7
- 23:42 'Ojciec Mateusz' bezkonkurencyjny w niedzielne popołudnia