Startująca właśnie kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcjijeansów Levi's 501 podkreśla w haśle "Live unbuttoned - Żyj bezzapięć", że mają one guziki zamiast suwaka. Akcja ma przekonać, żezakładanie i zdejmowanie tych spodni daje mocny efekt estetyczny,wyrażając jednocześnie swobodę zapewnianą przez ich luźnykrój.
Kampania od początku marca do końca kwietnia będzie prowadzona nasiatkach i flagach w okolicach galerii handlowych w Warszawie,Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu, a od 15 marca do 15 kwietnia - naautobusach w tych miastach oraz w formie outdoorowej animacji wcentrum Warszawy. Ponadto kampania 16 marca obejmie stronę głównąportalu Onet.pl, a od połowy marca do połowy kwietnia - serwiso2.pl.
W akcji wykorzystywane są kreacje stworzone globalnie dla Levi's501, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.












