Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a

Firma Pinch Media opublikowała raport, z którego wynika, żezaledwie 30% użytkowników telefonu iPhone, którzy kupili do niegojakąś aplikację, używa jej nadal następnego dnia po zakupie.

km / 4press
km / 4press
Udostępnij artykuł:

W miarę upływu czasu, liczba ta stopniowo spada. Po 20 dniach odzainstalowania aplikacji, aktywnie korzysta z niej mniej, niż 5%badanych. Jeszcze gorzej wygląda ten wskaźnik dla programów, któresą darmowe. Pinch Media sugeruje, że to niska cena aplikacjisprawia, że wielu użytkowników kupuje je bez głębszego namysłu nadich przyszłym wykorzystaniem.Źródło: Newlaunches

km / 4press
Autor artykułu:
km / 4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"