Archiwum z dnia 2010.09.17
- 01:38 Deląg i Kwiecińska poprowadzą popołudniowy show TVN-u
- 02:03 Polacy chcą doradców finansowych w internecie (wideo)
- 02:03 W budownictwie lepiej, ale wciąż bez przełomu
- 02:05 Plus: roaming dla pre-paid za granicą jak w kraju
- 02:10 Anna Jagodzińska będzie reklamować biżuterię Yes
- 02:11 ComReady – media relations sondaży od Consulting Concept
- 02:12 Urządzenia USB mogą być groźne dla firm
- 02:15 Byss.pl dla Nigela Barkera
- 02:22 Małgorzata Bartoszewicz w pionie exchange Mindshare Polska
- 02:27 W Polsce powstaje pierwszy na świecie film nagrywany za pomocą iPhone 4 (wideo)
- 02:31 Raphacholin Forte: Siła, której możesz zaufać! (wideo)
- 02:32 Fitch: potrzeby pożyczkowe brutto rządu to 15,5 proc. PKB w 2010 r.
- 02:40 90 mln wpisów dziennie na Twitterze
- 02:42 JW Construction stawia na segment drogowy
- 02:44 Consumer Reports nadal nie rekomenduje iPhone'a 4 (wideo)
- 02:45 Za nieujawnione dochody zapłacisz 75 procent podatku
- 02:48 Optimus One i Optimus Chic - nowe smartfony od LG (wideo)
- 02:51 Bosch szuka w internecie testerów swoich pralek
- 02:55 Google: Chrome to Phone w Polsce (wideo)
- 03:00 Filmweb.pl w wersji stabilnej i z nową stroną główną
- 03:10 TPSA: odwołamy się od wyroku w sprawie gigantyczne odszkodawania dla DPTG
- 03:11 Pakiety dla Biznesu startują w Erze Biznes
- 03:12 'Wiedźmy' pociągnęły GPW w dół
- 03:20 Wojciech Mann promuje miesięcznik „Focus”
- 03:25 „Cztery Kąty” z płytą i kuponami rabatowymi
- 03:44 Krzysztof Hołowczyc w bondowskiej kampanii Atlantic
- 03:50 „Spalaj kalorię, a nie benzynę” w kampanii Ministerstwa Środowiska
- 03:50 Euro RSCG Worldwide kupuje Project House
- 03:55 Szwajcarska turystyka najlepsza w polskim Google
- 04:09 Kolory internetu (infografika)
- 08:12 Jakub Brzęczkowski szefem polskiego oddziału Eutelsata
- 08:24 Jacek Powałka dyrektorem marketingu InPost
- 10:00 TP wspiera Europejskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych
- 10:00 Promocja dla inwestujących w ING
- 10:01 Bitki na szybko, na ciepło, na zdrowo. WINIARY wprowadza na jesieni nowość – Sos do bitek wieprzowych
- 10:40 W Finlandii będzie dostępna telewizja naziemna w standardzie HDTV
- 10:45 Nowy rzecznik MSZ stawia na zaufanie i otwartość
- 11:09 Ruszył ogólnopolski program edukacyjny dla gimnazjalistów prowadzony przez markę WINIARY pt. „Jedz smacznie i zdrowo”
- 12:08 Telewizja naziemna w standardzie HDTV
- 12:22 Kryzysowa konferencja reklamuje Play dla Firm (wideo)
- 12:28 Katarzyna Kaczyńska w MediaOn
- 12:44 “CKM” liderem, “Men's Health” tuż za nim
- 12:55 Jak zlikwidować białe plamy internetu na cyfrowej mapie Polski? (wideo)
- 13:00 TOK FM zyskało we Wrocławiu i Szczecinie, traci Eska
- 13:05 Trzy tygodniki telewizyjne Bauera obniżają cenę do 1 zł
- 13:11 Coca-Cola najwartościowszą marką świata, szybki wzrost Google
- 13:20 Bezpieczny internet z ING
- 13:22 VH 1 Europe znów dostępny w Polsce, więcej Comedy w VH 1 Polska
- 14:11 Cezary Pazura i Jerzy Kryszak w nowym show Polsatu
- 14:22 E-sklep muzyczny Nokii w Polsce - 6 mln plików bez DRM
- 14:35 Jaka jest nasza zdolność kredytowa?
- 15:42 Zmiana oprocentowania depozytów w Banku Pocztowym
- 16:07 WPROST dostępne już w weekend
- 16:26 Ceny paliw na stacjach mogą zacząć spadać
- 17:25 Polska gospodarka ma się bardzo dobrze, więc RPP pozostawi stopy proc. bez zmian
- 19:47 Nowości na zimowe drogi
- 23:04 Nowe audycje w jesiennej ramówce PR III