Krzysztof Hołowczyc w bondowskiej kampanii Atlantic

W połowie listopada ruszy kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję –nawiązującą do stylistyki filmów o Bondzie – firma przygotowuje we współpracy z firmami Media Inn i Kuźnia PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby nowej kampanii reklamowej zegarków Atlantic opartej na wizerunku Krzysztofa Hołowczyca zrealizowano już sesję fotograficzną. Zdjęcia kierowcy robił Jacek Poremba. Kreacja kampanii będzie nawiązywać do filmów o Jamesie Bondzie. Przypomnijmy, że Hołowczyc reklamował już Atlantic wiosną i latem br. (więcej na ten temat).

grafika

Nowa kampania rozpocznie się w połowie listopada, obejmując prasę (magazyny dla mężczyzn, publikacje biznesowe), internet (konkursy, reklamy, działania public relations, strona atlantic-watch.pl), outdoor oraz punkty sprzedaży. Za przygotowanie całej akcji – w tym zakup mediów – odpowiada firma Media Inn, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR. Kampania będzie prowadzona do końca 2011 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji